1Маркетингова информация: информация относно промоции, специални програми, тарифи и отстъпки, оферти за продукти/услуги, които дружеството предлага и друга информация с рекламен характер.
2Електронна комуникация: всяко електронно съобщение, съдържащо информация като текст, глас, видео, звук или изображение, изпратена по електронна съобщителна мрежа, която може да се съхранява в мрежата, в свързаните с нея изчислителни съоръжения или в крайното оборудване на нейния получател (например приложения, ТВ платформа и др.).
3Основни лични данни: включват имена, пол и възрастова група, адрес (постоянен адрес).
4Мрежови данни: данни, обработени в електронна съобщителна мрежа за целите на предаване, разпространение или обмен на съдържание на електронни съобщения; Включително данни, използвани за проследяване и идентифициране на източника и местоназначение на комуникацията, данни за местоположение и вид на устройството, генерирани в контекста на предоставянето на електронни съобщителни услуги, както и дата, час, продължителност и вид на комуникацията, данни за потребление на телевизионни услуги и др.
5Детайлни анализи: метод за извършване на анализ, който позволява обработване на големи по обем данни посредством статистически модели и алгоритми и други, които включват използване на мрежови и лични данни, както и процеси на псевдонимизиране и анонимизиране на същите, с цел извличане на информация за тенденции и различни статистически показатели.
6Партньори – дружества, с които Мтел има сключени договори за партньорство и които предоставят разнообразни продукти и услуги.
7Данни за потребление – обобщени данни за потребление на услугите, предоставяни от Мтел, включващи вид услуга, общ брой и продължителност на ползване.